Bewonersbrief update werkzaamheden Douvenraderweg

Datum: 21 februari 2025

Aan de bewoner(s) van dit adres.

Onderwerp: Update werkzaamheden Douvenderweg Oirsbeek.

Beste bewoner,

Middels deze brief willen wij u een korte update geven over de werkzaamheden in uw straat alsook uitleggen hoe onze werkzaamheden zich komende weken ontwikkelen.

Wat gaan we doen?

Zonder twijfel heeft u al gemerkt dat we al een aantal weken bezig zijn met het vervangen van het hoofdriool en de daarbij horende huisaansluitingen. Nu deze werkzaamheden voor een groot deel gereed zijn, kunnen we op 25 februari a.s. starten met het aanbrengen van de kolken en putranden. Aansluitend aan deze werkzaamheden starten we op 10 maart a.s. met het aanbrengen van de eerste fase berstratingsmaterialen. Tijdens de carnaval werken wij niet op maandag 3 en dinsdag 4 maart 2025.

Nu is het moment om uw regenwater af te koppelen

Wij willen nogmaals het belang van afkoppelen in uw straat onder de aandacht brengen. Omdat we nu in de straat met technische mensen werkzaam zijn, kunnen we wellicht ook geheel vrijblijvend advies geven in wat er allemaal mogelijk is om ook bij uw woning het schone regenwater af te koppelen en aan te sluiten op de nieuwe daarvoor bedoelde rioolbuis in uw straat. 
Een aantal bewoners hebben de afkoppelsubsidie al aangevraagd. Dus dit is het juiste moment om ook mee te doen!

Hoe is de bereikbaarheid van uw woning?

Tijdens de werkzaamheden zal uw woning tijdelijk niet bereikbaar zijn met uw auto. We zorgen ervoor dat uw woning of onderneming te voet en/of met de fiets aan de hand te bereiken is.

Uw auto kunt u parkeren langs de Provincialeweg Zuid of achterom bij manege Daalderhof.

Wij zorgen voor het ophalen van uw afval

Verder kunt u zoals u gewend bent uw huisvuil, gft, pmd en/of oud papier op de normale dag, maar wel vóór 07.00 uur ’s morgens aan de stoep voor uw huis staat. Wij zorgen dan dat deze normaal wordt opgehaald/geledigd. Aan het einde van de dag brengen wij, indien noodzakelijk, uw container(s) weer terug, dus zorg voor uw huisnummer op de container(s).

We brengen de hulpdiensten op de hoogte

Wij brengen de hulpdiensten op de hoogte van de werkzaamheden. Zij kunnen de woningen of ondernemingen altijd bereiken, daar zorgen wij voor.

Heeft u nog vragen?

Voor niet dringende zaken kunt u tijdens kantooruren contact opnemen met onze uitvoerder, Jeroen Maas.

Voor niet dringende zaken kunt u tijdens kantooruren contact opnemen met Pascal Ridderbeks, toezichthouder van de gemeente Beekdaelen.

Mochten er zaken zijn waar wij vooraf kennis van dienen te nemen, dan horen wij dat uiteraard graag.

Met vriendelijke, gastvrije groet

Bloem Infra BV
Gemeente Beekdaelen